niedziela, 19 maja 2013

#10.

hej hej hej

co tam ludziska dawno nie pisałam więc napisze co się działo przez te trzy  dni

w piątek byłam u fryzjera macie zdięcia chyba jest różnica? mam nadzieje.

oprócz grzywki mam jeszcze krutsze włosy,ale na zdięciu mam kitkę i tego nie widać




w sobotę byłam cały dzień  na dworzę z anką a potem pojechałam do manu (manufaktury)
kupiłam dwie bluzki i spodnie a i buty
 yyyyyyyyyyyyy dalej o 20:00
byłam z gelą nagrałyśmy dwa filmiki mam nadzieje że nie długo pokarząsie na blogu
ok ostatni dzień komunia 
mojej kariny (sostra cioteczna)

co można powiedzieć było fajnie,ale najleprze było to jak przychodze do stołu 
to mateusz (13lat) bartek (14lat) i julka (8lat) do tymbarka w szkle włorzyli mi serwetkę

i nad talerzem kingi bróbowałam go wyjąć. serwetka wypadła i tymbark się wylał potem w tej butelce robiliśmy mieszanke z najgorzszych rzeczy na tym stole 


to wszystko paaaaaaaaaaa

Wiktoś :P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz