piątek, 31 maja 2013

#16.

Yoł zią :D
nie było mnie tutaj .. ;c
ale już jestem i postaram sie opisać tydzień ? :>
zaległości xddd
hahahah , zawsze spoko :)

Poniedziałek . 
w sumie nic ciekawego , bla bla bla .
odpały z dziewczynkami i dobra beka z Klaudią *.*
Wtorek . 
2 wf-y . norma xd
zaliczenia :P
świetlica z Agnes - lovv ! <3333
Środa .
Takie tam zwolnienie z wf-u bo mało osób ćwiczyło xd
ahahahhahaha .
Klaudia u mnie ♥
macie nasze zdjęcie :*














Czwartek . 
Boże Ciało ... 
nogi mnie bolały , załozyłał szpilki .ale wytrwałam do konca xdd
traswalt z dobrymi ludźmi ^.- 
Piątek . 
to dziś , 
zapowiada się genialnie - tak , mam nadzieje .
i oby nie padało . ! choć uwielbiam burze to nie chce być mokra xdd
Może jakieś zdjęcia ? :P 

Plany na sobotę i niedziele są , bd zdawać relacje , :) 
hiohiohio . beeeka na asku -----> http://ask.fm/Taallaaa97
nadrobiłam zaległości :)

miłego dnia życzę ,,,
żegnam , muaaah :*

Taalaa ♥

2 komentarze: