czwartek, 22 sierpnia 2013

#38

heii

tu wiktoś już jestem w domu od paru dni a nie miałam czasu napisać jeszcze żadnego posta 
dzisiejszy dzień spędziłam z Roksaną , Angelą, Weronką, Norbertem i z dziewczynami z http://martiandwisia-story.blogspot.com/
 Coraz mniej czasu spędzam z Talą , ale muszę się przyzwyczaić do tego bo po wakacjach
Tali nie będzie w naszej szkole . Co do szkoły mam już wszystko oprócz ćwiczeń
do rozpoczęcia roku szkolnego zostało 12 dni ten czas tak szybko leci 
pamiętam ostatni dzień szkoły nasz wytęp przed rodzicami porażka haha.

nie miałam czasu zrobić zdjęć więc macie jakieś stare z facebooka





dziękujemy za liczbę wyświetleń na blogu
trzymajcie tak dalej

na razie jest ich  872 czy dobijemy do 1000 ?











ppaaa 

wiktoś :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz