sobota, 7 września 2013

#48

Witaaam se ja was :D 


Chodzę sobie ja teraz do liceum do Łęczycy - tak jak by ktoś nie wiedział ^^ klasa humanistyczna :P  i w tej naszej szkole się chodzi w lapciuszkach - faajnie jest z tym , radość i zabawa xdd Poza tym mam w klasie tylko 8 chłopaków - no ale mniejsza , bo mam SWOJEGO :* Nie mam jeszcze wszystkich książek -.- eh , ale dajemy rade . wgl , zapoznaje sie z klasa . Jest okej :) w poniedziałek spotkanko ;>

Wczoraj dobry dzień z użytkownikiem Katarzyna Browarska :)
miłe pogawędki były i te nasze tosty - patrzcie :)

hahaha ,:D
se nasze tosty i sok pomarańczowy :>
ale my jesteśmy WAARIATKI ^^

póżniej ciężkie rozmowy .. ;c
eh ... !

hahahhahhahahhahahahhahahah :D
no nie ma co xd  .
DZIĘKUJĘ :* <333




Trolololo,a dziś też z Kasią :) i ta nasza AlpenGold !! mniaam !! :D poprawa humoru :>
Później doszła Oleczka :):*
Dobre rozkminy - demoralizujecie mnie !! ah , no nie ważne ... nie zrozumiecie -.-
spóźnione życzenia imieninowe dla Olki i czekooolada . ;3
Pogoń za małą Dominiką trwa ! nie ma co , to jeszcze nie koniec ;D nie ma tak łatwo ;p nie ze mną ;* pozdraaawiam ją z tego miejsca , niech się trzyma ramy i majtek mamy ... ;d

taam tam taaam . xdd
Roleczky z Kasiaałką o Olałką <33 ! !

Sesyjka z Wisiałkę i Martii :* oraz Kaasią :):* 
Ale my jesteśmy KREJZOLE :>
trzeba powtórzyć to co było ... :D heuehu , pomimo krótkiego czasu na zdjęcia dałyśmy rade . !
DZIĘKUJĘ ! :* <333
aż dodam zdjęcia ... przerobione przez Wisie :*

 JA z KASIAŁKĄ <33 !! 
 MÓJ MILORD !! WISIAAAŁKĘ :D :* 
 MAARTI - KOCICAA :3 :*











                                                             OCH . ALE MACHY , MY SE TRZY :D TROLOOLO :* :)




















UHEHUEHUE . A TO JA NA KONIEC . 
buziol :*

Taalaa. ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz