niedziela, 1 września 2013

#46

cześć ;>

wczoraj ostatni dzień wakacji . ;x
eh , znowu się zacznie . wstawanie o 6 rano , chodzenie na 8 do szkoły , wracanie o 15:30 i jak nie później .
Ja tam  w sumie się cieszę , poznam nowych ludzi , wiecie liceum - nowy świat . <niby>
Wiktoś za chwilką wyruszy do kościoła na mszę , później do szkoły na officjalne rozpoczęcie roku xdd
A ja posiedzę sobie do 11 przed komputerem , później zacznę sie ogarniać i ubierać , a tak o 12:40 wyjdę sobie z domu an autobus do szkoły :> kurde , nie ma to jak rozpoczecie w LO o 14 . hahahhha , beka :D

Wczoraj dzięki Wiktoś przestałam myśleć o problemach .. a w sumie troche ich sie nagromadziło .
No nie ważne . poradzę sobie choćby  nie wiem co ! Jestem uparty człowiek , i dąże za tym co sobie postanowie . bedzie trudno , zawsze jest . ale takie już jest życie .No dobra , już was nie zanudzam :P

Dziękuje też za piątek i sobotę . Wisiaaałkę - dzieki Tobie w te dni się uśmiechałam . No i w sumie dzięki Marti też - ten was faacet ^^ ahhahha , nie ma to jak sie do was dosiąść gdzie obok ma wolną ławkę .
No po prostu , jakiś nienormalny :D hahahahhah !

a teraz troszkę zdjęć z wczoraj :



W - no patrz , wpadło mi . ;>
N - pokaż jeszcze raz , zrobie zdjecie .
W -no kurcze do renkawa mi wpda .
N - hahhahahahaha :D
W - hahahahahahaha :D







 Zdjęcie z serii : "  a teraz Ci pokażę , jak tańczy mój tata . "





 Eh i te nasze żeli za 90 groszy xdd
hahahah , nie no fajnie sie siedziało pod osirodkiem , jadło żelki i patrzyło na to jak Janker , Kolec , Daniel sie wygłupiają na stołach + dobre salto :>


















MAMY JUZ 1000 WYŚWIETLEŃ , DZIĘKUJEMY NASZYM CZYTELNIKOM !!

Taalaa .

1 komentarz: