poniedziałek, 14 października 2013

#58

no cześć . 
wczoraj była niedziela . u nas odbył sie męcz SPARTA vs. GKS BEDLNO .
oczywiście nasze czarno-czerwone barwy wygrały 2:0 .
świetnie graliście panowie! oby tak dalej ! :D
Na bramce stanął Szkobel z konieczności niestety . Bronił dobrze - szacunek - trzeba przyznać :>
Piękne brameczki poleciały .! Raj i Czekalski :) 
Sędzia jak dla mnie troszkę nieogarnięty , mało co chciało mu sie kartki dawać ...a powinien w paru sytuacjach . nie powiem zła byłam na niego .. "sedzia kalosz" ;c sędziowac nie umiał i tyle . ;//



zdjęcie naszej wspaniałej drużyny ! 
tak szaleli po 1 bramce ^^



" Róza Czerwonaaa Biało kwitnie bez 

Dziś wygrał lesmierz kazdy o tym wie 

nie pokonana SPARTA ukochana 

nie zwyciezony to jest nasz klub 

a mi piłkarze mamy taką pieśń : SPARTA LEŚMIERZ POTĘGA jest "



Klusałką i Kasiałkę <33
Kamilek <3 

Nie mogę chodzic z Klaudią Bień do kościoła .. bo ona mi tam banie ryje ;c 
takie rozkminy poleciały ... eh . :D pośmiałam sie zamiast modlić xd
``Kluska popisała mi wszystkie zeszyty na okładkach ^.^ 
   Dupa moja nawet mi karniaki wpisała ;c 
                  Kocham Cię ♥

Kaaasiaałka była z nami na meczu :)
Twoje naplucie tamtym graczom z Bledlna na buty ...
spacerek .! 
                Kocham Cię ♥

Kamilek . 
wytrwałes do końca , nawet po faulu . ;c 
martwiłam sie o Ciebie ! ! 
a tamci mieli z glana dostać ... i kiedyś dostaną :> 
                  Kocham Cię ♥





! TALA <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz