środa, 13 listopada 2013

#60

Witajcie ;* 

Wybaczcie , że mnie tutaj tak dawno nie było , ale to wszystko dlatego , że liceum zobowiązuje.
Nie jest tak łatwo jak mogłoby się wydawać .
W sumie szkoła jak szkoła , ale poziom jest ^^ .

Poza tym wolny czas poświęcam mojemu chłopakowi i przyjaciółką .
Fakt faktem tego czasu dużo nie mam ;<
Poświęcam im wieczorny piątek , choć nie zawsze . Od południa do wieczora sobotę .
W niedziele już przygotowuje sie do szkoły . odrabiam lekcje i sie uczę ;>

Plan lekcji mi sie zmienił ;x już tak często Gimbazy nie odwiedzę ;c szkoda ....
Nauka , nauka , nauka ;c MAM DOŚĆ !!
Mało czasu dla siebie i innych .
Boli mnie to , ale nic na to nie zdołam poradzić ;//

Miło było napisać dla was notkę czytelnicy ! :D
Już niedługo nowy post tematyczny . SERDECZNIE ZAPRASZAM !! 
Trzymajcie sie cieplutko i komentujcie :) czekamy :)
Jesteśmy wam wdzięczni , że jesteście  z Nami . DZIĘKUJEMY !!


A tak poza tematem to przydałaby się jakaś spóźniona sesja jesienna , albo i zwykłą sesja .. :D
ktoś chętny ? pisać !! :* :*








Taalaa. <3 

1 komentarz:

  1. Musimy się spotkać na jakiejś sesji!

    Nie miałyśmy! :D <3

    Wbijaj do nas na chate ! Czekam :D <333


    zapraszam diamonds-diaaamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń