czwartek, 23 stycznia 2014

#64

Siemanko . :D 
i znowu muszę was przeprosić , że mnie tu już tak często nie ma . Naprawdę próbuję znaleźć choć chwilkę między lekcjami a nauką ale nie zawsze mi się to udaje . Wybaczcie . Proszę ;* Liczę na wasze zrozumienie.
Już nie jestem w gimnazjum ;c tylko liceum , a to niestety zobowiązuje .


Mamy ferie , wspaniały czas . Odpoczynek od szkoły , nauki i tego wszystkiego :)
Trzeba wykorzystać ten czas jak najlepiej . nie sądzicie ? :>
U mnie jak na razie plany leżą ,a  to wszystko przez tatę -.- No ale czekam cierpliwie .
Mam nadzieje że przyszły tydzień będzie lepszy od tego :)

Na dworzu straaasznie zimno i ślisko ;o
Chciałam żeby zima do nas 'przyszła' ale raczej chodziło mi o śnieg a nie śnieg + deszcz .
Teraz żałuję decyzji .. przewracam się , a ludzie mają ze mnie dobrą beke . :D

Przydałaby sie sesja . Już niedługo . Namówię Wikośkę na zdjęcia ! Coś czuje udany dzień !
OJ , będzie się działo .! <33

Czekamy nadal na wasze pomysły na posty tematyczne ! Komentujcie !



Taalaa . 



1 komentarz: