wtorek, 17 września 2013

#50

!! cześć , cześć , cześć !!
z okazji 50 posta , mamy niespodziankę :> 

A wiec . z okazji 50 posta mam zamiar ogłosić iż zorganizowałyśmy z pewną znaną nam i wam bloogerką Wisią sesję zdjęciową i krótki wywiad ... :D
zapraszamy do niej na bloga --> Wisiaaąłkę :)












wywiad : 
1.Od jak dawna zajmujesz się bloogerstwem ? 
   - 2 lata , od 26 sierpnia 2011 *uśmiecha się*
2.Jak byś oceniła naszego bloga ?
   -Wasz blog jest zarąbisty , często go czytam .Zapraszam do odwiedzania .
3.Co Cię skłoniło do bloggerstwa ? 
   -Inne blogi :)
4.Czy pamiętasz swojego pierwszego posta ? 
   -Taak , był okropny *śmieje się*
5.Ile blogów obserwujesz ? 
   -Obserwuje tylko blogi na które wpadam częściej żeby nie mieć zaległości .
6.Czym sie kierujesz w pisaniu postów ? 
   -Kieruje się swoim życiem xd
7.Wymień ulubione blogi .
    - wasz , Lucy  , Nuellovelove oraz BestFrieend .
8.Ile blogów prowadzisz ?    - ponad 30 .
9.Czy piszesz na każdym ? 
   -Staram się , choć nie zawsze daje radę . *uśmiech*
10.Co ile dodajesz post ?
     -Dodaję go wtedy kiedy jest czas i coś się wydarzy .
....................................................................................................

Sesja z dziewczynkami :)
przyszły do nas i się załapały . Kasiaaałkę i Tinkaa <333
Omnomnomnom *-*





Dziękujemy za tak wspaniały dzień !

Hahahahahahah , :)
Dziękujemy wam jeszcze raz za tyle wyświetleń !!
Bijemy rekordy dalej ! :D
Pomagajcie Nam :*


Dziękujemy ! :* <3 

A co u nas ??

Natala - no eloszkaa zią ;* ja tam chodzę do szkoły , dużo lekcji i nauki ... masaaaakra ;c ale dajemy radę :D Musimy wkońcu ^^  Odwiedzam regularnie starą szkołę i ludzi :) Cieszą sie że mnie widzą i nawzajem :* weekendy spędzam w dobrym gronie ... Na samą myśl mam banana na mordzie . :D huehuehue . dobre spamy lecą na asku --> TALAask.fm - wbijac i pytac ;> Kocham Was :****

Wiki - hei . U mnie okej . :) szkoła , szkoła . nauka , nauka . :> dużo roboty ogólnie ;/ Widuję się z Talą kiedy tylko się da . Lubię sie z nią spotykać i gadać o wszystkim i niczym :) hahahahah . Nasze zdjęcia ... ja nie wyglądam . Rzadko jestem na fejsie ;( Lekcje - ide je odrobić ;** Czytajcie tego bloga !!


Wikoś .
Taalaa .

zapraszamy  







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz