niedziela, 22 września 2013

#51

no siema kochani<3

opowiem wam co się ze mną działo przez najbliższe kilka dzionków : D

1 byłam przeziębiona i nie chodziłam do szkoły
2 zostałam przewodnicząca klasy czwartej

no ale skupmy się na terazniejszości
dokładnie to że dziś byłam na zakupach w Łodzi
mogłam napisać że w manufakturze
ale to nie prawda.


13.15 wyjazd z domu
14.00 dojazd na parking manu
15.30 dojazd do tulipana
16.25 dojazd do dekatlona nie wiem jak się to pisze więc napisałam tak jak się mówi
17.35 dojazd do TESCO 
 19,20 dojazd do domu
a dlaczego byłam w tylu miejscach?
ponieważ zrobiłam całe zakupy w manu anie mogliśmy znaleść fajnych butków :<
kupiłam:  bluze,kurtke4f,sfeterek i buty
to by było na tyle ale macie jeszcze zdięcia

 









wiktoś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz