środa, 2 października 2013

#55

Mój pierwszypost tematyczny , więc proszę to uszanować i nie czepiać się byle czego . To są początki więc piszcie w komentarzach swoje opinie , a także tamaty jakie mam poruszyć waszym zdaniem :) Pozdrawiam i zachęcam do czytania naszego bloga :>


ZWIĄZEK NA ODLEGŁOŚĆ .

Podobno nie ma nic gorszego niż związek na odległość ... Ja całkowicie się z tym zgadzam , może dlatego że nigdy tego nie dośwoadczyłam ... właściwie nawet bym nie chciała. :) 

Każdy z nas potrzebuje czasami przytulenia się do swojej połowki , zaśnięcia przy niej lub rozmowy , tak poprostu . Najgorsza w tym wszystkim jest ta cholerna zazdrość ! Ale jak skoro nie jest to możliwe ? ;x 

Pomimo tego niektórzy z nas doświadczają takich prób w związkach . Podziwiam takie osoby , które kochają mimo dzilących kilometrów . Myśle , że takie związki mają sens choćby dlatego , że umacniamy się w naszym uczuciu poprzez tesknotę . A pozatym chcieć to móc ! Więc nie widzę przeszkód w związkach na odległość , nie mniej jednak mi taki związek by przeszkadzał ;c Jeżeli się KOCHA to ma się prawo WALCZYĆ , czasami i za wszelką cenę ! Jeżeli uczucie jest prawdziwe to nic nie stoi na przeszkodzie ... jesteśmy ze sobą pomimo barier .

I to jest najważniejsze !! <3 !! 

To chyba na tyle , pierwsza notka tematyczna napisana . KOMENTUJCIE :D





















Taalaa . ! :> 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz