wtorek, 1 października 2013

#54

Witam Was :*

Od pażdzierniak miałam zacząć pisać dla was posty tematyczne . lecz na razie nie mam czasu na dobrą rozkminę o czym kolwiek ;c
tak , to smutne .. no ale bywa , narazie mam naukę na pierwszym miejscu .
Jeżeli chcecie jakiś post tematyczny to piszcie w komentarzach ^^

Wczoraj odbyła się w Gimbazie pierwsza dyskoteka zorganizowana z okazji Dnia Chłopaka , przez nowiutki Samorząd Uczniowski . Dziękujemy !! Mimo to , że nie zostałam do końca to wspaniale było :) Braawoo :D
Jeżeli komuś nie pasowała to mam jedno zdanie : Dobrze że wy zrobilibyście lepiej . pozerki ^^ Nie krytykujcie , bo to SU musiało wszystko załatwiać , a wy jako uczniowie się bawiliście .

Dziękuje Klaudii ♥ Kaśce ♥ Tince ♥
Dziękuję SU ! :D dyskoteka z absolwentami , omnomnom *.*





Taalaa ♥ !! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz