wtorek, 24 września 2013

#52

WITAJCIE!


na naszym nowo odmienionym blogu!

jak wam się podoba? piszcie w komentarzach
dziękujemy wisi za to że nam pomogła w zmianie bloga < 3

dziś 7 godzin lekcyjnych to stanowczo za dużo nie uważacie?
ale przez 45 min motywuje mnie to że każda lekcja zbliża nas to końca
i po dzwonku wyjdę na przerwę czy u was też cały czas powtarzają że dzwonek jest dla nauczyciela ha ha ^^

Dziś była kartkówka z Historii dostanę pewnie 3- =(
odpowiedziałam na 2 pytania z 4 bo mnie nie było na poprzedniej lekcji
a na jedno pytanie odpowiedziałam z błędem 
no ale cóż  chociaż dostałam 5 z religi i matematyki
a wszystkie przerwy spędziłam z wisią
dziś tala miała przyjść na 7 lekcji i chyba nie przyszła albo jej nie widziałam 
niewiem jakie zdięcia dodać kurde nooo 

morze jakieś wisi ?
mam nadzieje że się nie obrazi = *








i przy okazji GRATULUJE! naszej nowej przewodniczącej wisi


wiktoś : 3












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz