czwartek, 26 września 2013

#53

Siemaneczko :)

Przemiana na blogu :) Taka jakoś inaczej ^^
Wisiałkę - dziękuje(my) !! <333
oraz gratuluje(my) wygrania wyborów do samorządu szkolnego :D
Braaaaaawooo !! :*

a u mnie powiewa nudą jak widzę .
nauka ;c
przede wszystkim niemiecki i matematyka x . x . x
szaag by to ! ;c

od pażdziernika mam zamiar pisac posty tematyczne tak jak Wisia ! :D
moje zapewne nie bd aż takie doskonałe , bo ja przeważnie piszę na spontanie :)
no  , ale zawsze można spróbowac , nie prawdaż ? :>
a wiec od pażdziernika ruszają u mnie posty tematyczne . ale nie zawsze je tu znajdziecie :P

a tak wyglądam jak się nudze :

 se ja z serduszkiem od byłego wychowawcy :D
pamiętaam !!  :*










                                                                                                                                                                                                                          te czarrne usta , mraaau :3


69 znajomych na czacie . no bezcenne :3 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz